Íme
egy kis ízelítő, a teljesség igénye nélkül.
Opel Aftersales - Opel Szerviz4+
Opel Aftersales - Opel Szerviz4+
Az Opel Aftersales 2011 óta ügyfelünk. „Egy négyéves nem érdemel ugyanolyan törődést?” fősorral indítottuk első közös munkánkat, amely egyből ezüst Effie-t ért. A kampány azzal a minden valóságalapot nélkülöző meggyőződéssel kívánt leszámolni, hogy a márkaszervizben drágább javíttatni, mint az ismerős szerelőnél, főleg, ha az autó már elmúlt 4 éves. Stratégiánk a puszta ársulykolás helyett egy érzelmi kötődésen alapuló, imázs jellegű ár-érték kommunikáció lett, ami egy minden család számára ismert insighton nyugszik: a nagyobb testvér féltékenysége a kisebbre.
Fluimucil – De miért?
Fluimucil – De miért?
A Fluimucil márka körül 2015 óta bábáskodik az Insomnia. A „ De miért?” kampányt 2016-ban készítettük. A kampány alapötletét az adta, hogy a gyerekek életében van egy bizonyos korszak – ez leginkább az óvodás korra tehető- , amikor a legegyszerűbb dolognak is a mélyére akarnak ásni. És nem fogadják el csak úgy a választ. A miértnek is tudni szeretnék a miértjét. Szóval kérdeznek. Állandóan. Néha még a szülőknek is idegesítően. E jól ismert jelenség segítségével népszerűsítettük a Fluimucil márkát. Működött!
NMHH - Feltöltős SIM kártyák kampány
NMHH - Feltöltős SIM kártyák kampány
2017. elején lépett hatályba az az NMHH-rendelet, amely előírja, hogy az előrefizetős SIM-kártyával rendelkező ügyfelek 2017. június 31-ig kötelesek egyeztetni adataikat a szolgáltatóval, különben megszűnik a telefonszámuk. Az NMHH az adategyeztetések számának maximalizálása érdekében integrált kommunikációs kampányt indított, amelynek kreatív tervezését és a kapcsolódó gyártási feladatokat (filmek, print, online) az Insomnia-ra bízta. A könnyed hangvételű, szerethető kampány igen sikeresnek bizonyult, mivel a megadott határidőig az aktív kártyával rendelkező tulajdonosok közel 70%-a jelentkezett.
Pepo Papa
Pepo Papa
Az Insomnia eddigi legtökösebb projektje a Pepó Papa tökmagolajok piaci bevezetése volt. A termékeket előállító Peiba Kft. teljes körű megbízást adott ügynökségünknek, így a kreatív tervezéstől a gyártáson át mindenről mi gondoskodtunk, olyannyira, hogy Market Entry Consulting csapatunk még a Pepó Papa tökmagolajok európai piacra lépésében is közreműködött, amelyben fontos szerep jutott az itt látható imázs filmnek is.
Gyulai – #gyulaimania
Gyulai – #gyulaimania
A Gyulai márkaépítését 2016-ban kezdtük el, a #gyulaimania kampánnyal. A koncepciót arra a gondolatra építettük, hogy ha valami igazán a szívünkbe férkőzik, az idővel része lesz a mindennapjainknak, sőt, vannak olyan kivételes esetek, amikor egyenesen a szenvedélyünkké válik. A Gyulai is ilyen: az ínyencek már-már rajonganak a minőségi alapanyagokból készített, remek ízű kolbászokért és húskészítményekért. Néha még az is megesik, hogy ez a rajongás extrém méreteket ölt – legalábbis egy reklámfilm erejéig.
Infonik
Infonik
Az Infonik a magyar ICT szakma hagyományos éveleji rendezvénye, ahol az informatikai ágazat felső vezetői exkluzív környezetben, egy szimfonikus koncert keretei között találkoznak egymással. Nagy tetszést arató filmünk a 2016-os, Művészetek Palotájában megrendezett komolyzenei gálán készült, ahol mintegy ezer főt láttunk vendégül.
Seef Terraces
Seef Terraces
A bahreini ingatlanfejlesztés úttörőjének számító Pegasus, Seef Terrace néven indított új ingatlan beruházást. A számukra kifejlesztett, augmentált 3D animációs alkalmazás az Insomnia egyik igazi büszkesége, mivel ez az első olyan innováció, amely egy applikáción keresztül mutatja be a leendő vevőknek az épületeket és azok kényelmi funkcióit. Az alkalmazás mind iOS, mind pedig Android alapú eszközök számára elérhető.
Ügyfeleink
és barátaink
Opel Opel
Watt Watt
Gyulai Gyulai
Kéri Pharma Kéri Pharma
Quadron Quadron
4iG 4iG
Teva Teva
Fluimucil Fluimucil
SP54 SP54
Terran Terran
Raqtan Raqtan
Alcatel Alcatel
Buszesz Buszesz
NMHH NMHH
Duna Aszfalt Duna Aszfalt