Íme
egy kis ízelítő, a teljesség igénye nélkül.
Opel Aftersales - Opel Szerviz4+
Opel Aftersales - Opel Szerviz4+
Az Opel Aftersales 2011 óta ügyfelünk. „Egy négyéves nem érdemel ugyanolyan törődést?” fősorral indítottuk első közös munkánkat, amely egyből ezüst Effie-t ért. A kampány azzal a minden valóságalapot nélkülöző meggyőződéssel kívánt leszámolni, hogy a márkaszervizben drágább javíttatni, mint az ismerős szerelőnél, főleg, ha az autó már elmúlt 4 éves. Stratégiánk a puszta ársulykolás helyett egy érzelmi kötődésen alapuló, imázs jellegű ár-érték kommunikáció lett, ami egy minden család számára ismert insighton nyugszik: a nagyobb testvér féltékenysége a kisebbre.
Fluimucil – De miért?
A Fluimucil márka körül 2015 óta bábáskodik az Insomnia. A „ De miért?” kampányt 2016-ban készítettük. A kampány alapötletét az adta, hogy a gyerekek életében van egy bizonyos korszak – ez leginkább az óvodás korra tehető- , amikor a legegyszerűbb dolognak is a mélyére akarnak ásni. És nem fogadják el csak úgy a választ. A miértnek is tudni szeretnék a miértjét. Szóval kérdeznek. Állandóan. Néha még a szülőknek is idegesítően. E jól ismert jelenség segítségével népszerűsítettük a Fluimucil márkát. Működött!
NMHH - Feltöltős SIM kártyák kampány
2017. elején lépett hatályba az az NMHH-rendelet, amely előírja, hogy az előrefizetős SIM-kártyával rendelkező ügyfelek 2017. június 31-ig kötelesek egyeztetni adataikat a szolgáltatóval, különben megszűnik a telefonszámuk. Az NMHH az adategyeztetések számának maximalizálása érdekében integrált kommunikációs kampányt indított, amelynek kreatív tervezését és a kapcsolódó gyártási feladatokat (filmek, print, online) az Insomnia-ra bízta. A könnyed hangvételű, szerethető kampány igen sikeresnek bizonyult, mivel a megadott határidőig az aktív kártyával rendelkező tulajdonosok közel 70%-a jelentkezett.
Pepo Papa
Pepo Papa
Az Insomnia eddigi legtökösebb projektje a Pepó Papa tökmagolajok piaci bevezetése volt. A termékeket előállító Peiba Kft. teljes körű megbízást adott ügynökségünknek, így a kreatív tervezéstől a gyártáson át mindenről mi gondoskodtunk, olyannyira, hogy Market Entry Consulting csapatunk még a Pepó Papa tökmagolajok európai piacra lépésében is közreműködött, amelyben fontos szerep jutott az itt látható imázs filmnek is.
Gyulai – #gyulaimania
Gyulai – #gyulaimania
A Gyulai márkaépítését 2016-ban kezdtük el, a #gyulaimania kampánnyal. A koncepciót arra a gondolatra építettük, hogy ha valami igazán a szívünkbe férkőzik, az idővel része lesz a mindennapjainknak, sőt, vannak olyan kivételes esetek, amikor egyenesen a szenvedélyünkké válik. A Gyulai is ilyen: az ínyencek már-már rajonganak a minőségi alapanyagokból készített, remek ízű kolbászokért és húskészítményekért. Néha még az is megesik, hogy ez a rajongás extrém méreteket ölt – legalábbis egy reklámfilm erejéig.
Infonik
Az Infonik a magyar ICT szakma hagyományos éveleji rendezvénye, ahol az informatikai ágazat felső vezetői exkluzív környezetben, egy szimfonikus koncert keretei között találkoznak egymással. Nagy tetszést arató filmünk a 2016-os, Művészetek Palotájában megrendezett komolyzenei gálán készült, ahol mintegy ezer főt láttunk vendégül.
Seef Terraces
Seef Terraces
A bahreini ingatlanfejlesztés úttörőjének számító Pegasus, Seef Terrace néven indított új ingatlan beruházást. A számukra kifejlesztett, augmentált 3D animációs alkalmazás az Insomnia egyik igazi büszkesége, mivel ez az első olyan innováció, amely egy applikáción keresztül mutatja be a leendő vevőknek az épületeket és azok kényelmi funkcióit. Az alkalmazás mind iOS, mind pedig Android alapú eszközök számára elérhető.
Ügyfeleink
és barátaink
SP54 SP54